fredag 29 juni 2012

Framme!

Nu är vi framme i Bournemouth!
Jag och Anna bor med två helsköna norska tjejer hos en jättetrevlig familj. Vi har nyss fått mat, chicken and chips, och en fanta liknande dricka som jag inte minns vad den hette, jag kommet att rulla fram när vi kommer hem om vi äter sån här mat varje dag?
Nu och håller vi på att packa upp väskorna
Jag har blivit förstådd på min engelska så det är ett bra tecken på att jag kan lite engelska i alla fall!

I morse samlades vi på Landvetter vid halv 8 och checkade in bagaget, strax efter fick jag säga hejdå till mamma :') och gå in genom tull kontrollen.
Vi flög till Köpenhamn och fick vänta där i två timmar sedan flög vi till London och nu är vi här!

I morgon ska vi gå stadsvadring och lära leka lära känna lekar!
Vi ska ha en internationell grupp svenskar och norskar, och några från ett annat land, det blev väldigt internationellt med svenskar och norskar när man pratar svorsk med dem, en blandning av svenska och norska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar