lördag 7 juli 2012

Stone Henge

Idag skulle vi egentligen åkt till Stone Henge men det blev inte så eftersom bussbolaget hade missat att boka buss åt oss svenskar. Som kompensation för att vi inte fick åka dit bjöd sts på fika och på bio.
Vi gick på Spider Man i 3D, jag hade faktiskt tänkt att gå på den bion, vad bra att det var den som vi gick på.

När bion var slut gick vi lite i affärer, de flesta sakerna är billigare här än hemma, så jag köpte två omgångar lösnaglar och ett födelsedagskort till Anna som fyller år på Måndag. Anna, om du läser det här nu så kan du ignorera att du läst det här så blir kortet en överraskning.

Sedan gick vi till ett café där det stod att vi hade Wi-Fi, men det gjorde det inte, men där köpte vi i alla fall en choklad grej. sedan satt jag, Alice, Matilda, Mikaela och Frida och pratade i två timmar.

Nu är jag hemma och har just ätit mat, och förbereder inför London, laddar ner lite musik till spotify i mobilen, så jag ska något att lyssna på de sex timmarna som jag ska åka buss i morgon. Jag hoppas verkligen att det inte blir mycket trafik i morgon då kanske det blir någon timmes kortare resa.

I morgon ska vi bara gå på en visning av London, och nästa vecka ska vi få shoppa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar