måndag 16 juli 2012

Tre nätter kvar

Nu är det bara tre nätter kvar att sova i de här hårda sängarna. Men jag skulle kunna sova på golvet nu om jag fick stanna för det, golvat är faktiskt lika mjukt som sängen eftersom det är såna äckliga heltäckningsmattor på golvet.

Idag var det den sista riktiga skoldagen, i morgon kommer vi att ha prov och på onsdag diplom utdelning. Det kommer att kännas konstigt att åka hem till vardagen, sommarlovet och sängen! Jag har ju inte varit "ledig" än på sommarlovet, jag har gjort något hela tiden. Jag har inte varit hemma och slappat i soffan framför TVn, jag har inte ens tittat på tv på tre veckor, Jag har ingen aning om vad som hat hänt i Sverige, så det får bli en överraskning på fredag.

Jag blev även ett par skor rikare idag, jag köpte nämligen ett par converse, för nästan halva priset av vad de kostar i Sverige, inte dåligt. Skor och smink är jätte billigt här. Så jag kan rekomedera att ni köper sånt när ni är här.

Igår kom vi äntligen iväg till Stonehenge, det var inte som jag trodde att det skulle vara men det var bra.
Efter att ha kollat på stenarna och gått en guidad tur åkte vi till Sailsbury. Dör köpte jag en jeans skjorta och ett linne.

Provpackade väskan förut ock konstigt nog har jag mindre saker nu än när jag åkte och jag har shoppat, det går inte ihop, ska även få låna en får imorgon och se om väskan håller vikten, den får väga 23 kilo, och på vägen hit vägde den 19 kilo, jag är inte riktigt säker på att jag kommer att klara det, men man får ha 8 kilo i handbagaget så vi får se hur jag gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar