onsdag 22 maj 2013

Svar...

Jo, nu har jag fått en hel del frågor om Bournemouth så nu tänkte jag svara på dem i några inlägg dagarna framöver. Jag har tyvärr inte hunnit svara på frågorna jag fått förrän nu, det är mycket i skolan nu i slutet av terminen. :p


Hejsan, hittade hit via din språkreseblogg, så tänkte bara ställa en fråga, då jag själv åker iväg till sommaren, till Bournemouth! Jo, det finns ju de som åker via Paris, och umgicks ni mycket med dem? En vän jag lärt känna nu innan språkresan ska åka via Paris, medan jag åker direkt till Bournemouth, så ja, hur mycket gjorde ni tsm med de som åkte via Paris? Vi mejlade STS och de sa typ att paris-gruppen är en grupp och vi andra en, men vad att vi hade lite aktiviteter tsm, men vad gör man tsm då typ? :)


Hej!
Vi umgicks inte alls med de som åkte från Paris, vi hade några aktiviteter ihop med dem precis som STS skrev till dig.Med aktiviteter menas lekar, vi hade lite olika lekar med de andra grupperna, jag kan inte säga exakt vad det är för lekar för det är olika från gång till gång men det är lite olika lekar i alla fall. När vi lekte lekarna delade vi ofta in oss i grupper, och då är det ju inte säkert att du hamnar med, henne. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar