tisdag 3 juli 2012

Provet!

Idag tog jag in bussen vid 11 och gick till Primark. På Primark köpte jag mig ett linne och en klocka så jag inte ska behöva kolla på mobilen hela tiden.
Vid kvart över tolv skulle vi samlas på torget för att gå till skolan, när vi kom fram till skolan, eller det vin trodde var skolan så åt vi vår mat. Väl där så fick vi reda på att vi var fel och att vi var tvugna att gå någon annan stans.

När vi äntligen kom fram till skolan gjorde vi provet för att få reda på vilken klass vi ska gå i, i morgon. det var helt okej, på slutet var det svårt.
Efter det gick jag Frida och Mikaela och köpte Ben&Jerry Milksahe

På kvällen hade vi Crazy Games med spanjorerna, det var Crazy. Vi lärde spanjorerna fågel dansen och de lärde oss Macarena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar